Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Centrum Usług Wspólnych Gminy Bobowa zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony http://cuw.bobowa.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

  • Filmy nie posiadają napisów dla głuchych.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

  • Możliwość powiększenia wielkości liter na stroni.
  • Możliwość ustawienia kontrastu.
  • Możliwość widoku negatyw.
  • Możliwość wyświetlenia w odcieniach szarości.
  • Możliwość ustawienia jasnego tła.
  • Możliwość ustawienia czytelnej czcionki.
  • Możliwość podkreślenia linków.
  • Mapa strony.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Paweł Szymanek – mejlowo biuro@cuw.bobowa.pl lub telefonicznie 183514124.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Centrum Usług Wspólnych Gminy Bobowa

Sędziszowa 54
38-324 Siedliska
Parking
  • Możesz skorzystać z miejsca parkingowego. Na parkingu wyznaczyliśmy 2 miejsc przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Pamiętaj o zabraniu karty parkingowej i umieszczeniu jej za szybą.
  • Miejsca parkingowe są pomalowane na niebiesko i prawidłowo oznakowane.
  • Parking jest bezpłatny.
Pies asystujący
  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
Wejście do budynku
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
Ciągi pionowe
  • Możesz skorzystać z windy.
Winda
  • Drzwi windy otwierają się automatycznie
  • Winda znajduje się poza budynkiem
  • Przyciski sterujące mają opisy w alfabecie Braille’a.
  • Przyciski sterujące mają duże oznaczenia.
  • Oznaczenia są kontrastowe.
  • W windzie są komunikaty głosowe.
  • W razie problemów – zadzwoń do obsługi na numer telefonu: 183514124
Pomieszczenia
  • Wszystkie pomieszczenia są dostępne dla osób na wózkach.
Łazienka
  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • W toalecie jest zamontowana linka do wzywania pomocy.
  • Pochwyty są po obu stronach ustępu.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

  • Jak wnioskować o tłumacza polskiego języka migowego: brak
  • Informacja o naszej działalności w tekście łatwym do czytania (ETR): brak
  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): brak
Przejdź do treści